Preguntas freqüents

Haz clic aquí para la versión en español

Tinc un compte de sòcia, però en el moment de connectar-me a la pàgina web el meu compte no és reconegut. ¿Què puc fer?

El teu compte de sòcia no està reconeguda perquè no l'arribes a confirmar mitjançant l'email que se't va enviar. Per confirmar el teu compte, com a sòcia amb l'adreça de correu electrònic que utilitzes. D'aquesta manera, no perdràs els teus punts guanyats i podràs continuar acumulant-los.

¿Per què no funciona el meu codi de descompte?

El descompte de benvinguda i el dels 250 punts estalviats (10 euros) només són aplicables amb una despesa mínima de 50 euros. Per usar el descompte d'aniversari del 20% i el 10% per la subscripció del butlletí informatiu, no és necessari comprar per un munt mínim. Tots aquests descomptes no són vàlids en combinació amb articles en OFERTA o articles promocionals. Si després de complir amb aquests requisits no pot passar una comanda, poseu-vos en contacte amb el servei d'atenció al client a l'email servicioalcliente@msmode.es.

¿On puc veure el meu codi de descompte?

Si tens un codi de descompte, pots trobar-lo i aplicar-lo al teu carretó de compres.

¿Deu pagar les despeses d'enviament?

Amb una comanda superior a 30 € no paga despesa d'enviament. També pot enviar la seva comanda a una botiga física de forma gratuïta. Amb una comanda inferior a 30 € paga 3,99 € de despeses d'enviament.

¿Per què es dedueixen les despeses de devolució?

El processament de devolucions en línia és molt costós i requereix molta mà d'obra, la qual cosa sovint ocasiona què les peces no es puguin tornar a vendre. A més, moltes devolucions tenen un efecte negatiu al nostre planeta i volem reduir la nostra empremta de CO2 amb petits passos on puguem.

La meva direcció no és correcta, ¿es pot canviar?

Gairebé sempre és possible canviar la direcció. Si desitja fer aquest canvi pot comunicar-se amb el nostre servei al client a l'email servicioalcliente@msmode.es i brindar-nos el número de comanda i la direcció correcta per remetre-se-la a Nacex.

Encara no he sabut res de la meva devolució, quant temps trigarà?

El seu enviament de devolució es processarà dins dels 14 dies i els diners se li retornarà de la mateixa forma de pagament que va escollir durant el seu procés de compra. Només se li notificarà quan el reemborsament s'hagi processat, no quan s'hagi rebut el paquet al magatzem. Controli sempre que la seva devolució hagi estat processada correctament, si no és així, hàgim de saber dins dels 14 dies posteriors al seu processament a l'email servicioalcliente@msmode.es.



¿No has trobat la resposta a la seva pregunta?

Pots xatejar amb nosaltres

En aproximadament 2 minuts.

Dilluns- Divendres: 09:00 - 20:00

Envia’ns un correu

Resposta en un dia



Enviar correu electrònic

Envia’ns missatge a Facebook

Resposta en un dia



Enviar missatge



¿Encara no has trobat la resposta?

El nostre servei d'atenció al client també pot ser contactat per telèfon de dilluns a divendres de 9 a 17 hores via 932207145.



Pots xatejar amb nosaltres

En aproximadament 2 minuts.

Dilluns - Divendres: 09:00 - 20:00

Envia’ns un correu

Resposta en un dia



Enviar correu electrònic

Envia’ns missatge a Facebook

Resposta en un día



Enviar missatge

¿Encara no has trobat la resposta?

El nostre servei d'atenció al client també pot ser contactat per telèfon de dilluns a divendres de 9 a 17 hores via 932207145.