Condiciones Generales Català

Article 1 - Definiciones

En aquestes condicions s'entén que:

  1. Termini de reflexió: el temps dins del qual el consumidor pot fer ús del seu dret de desistiment;
  2. Consumidor: la persona natural que no actua exercint una professió o com a empresa i tanca un contracte a distància amb l'empresari.
  3. Dia: Dia calendari;
  4. Transacció a llarg termini: un contracte a distància corresponent a la compra d'una sèrie de productes o serveis en el qual el temps d'obligació de lliurament o adquisició està distribuït;
  5. Dispositiu d'emmagatzematge de dades durador: cada mitjà que el consumidor o empresari posa a disposició per guardar informació que li va ser dirigida a ell de forma personal de tal manera que pugui efectuar-se una futura consulta i una reproducció inalterada d'aquesta;
  6. Dret de desistiment: la possibilitat del consumidor dins del temps de reflexió per desistir del seu contracte a distància;
  7. Empresari: la persona natural o persona jurídica que ofereix productes o serveis a distància a consumidors;
  8. Contracte a distància: contracte en el qual s'utilitza un sistema organitzat per l'empresari usat exclusivament per a la venda a distància de productes o serveis, fins a tancar un contracte i són fetes servir una o més tècniques per a la comunicació a distància;
  9. Tècniques per a la comunicació a distància: mitjà que es pot usar per al perfeccionament d'un contracte, sense que el consumidor i l'empresari es trobin alhora en el mateix lloc.

Article 2 - Identificació de l'empresari

MSNL B.V.
Adreça: Diemermere 1
1112 TA Diemen
Países Bajos
Adreça de correu electrònic: servicioalcliente@msmode.es
Número de Cambra de Comerç: 65811976
Número d'identificació IVA: N0039963D

Article 3 - Aplicació

  1. Aquestes condicions generals són aplicables a cada oferta de l'empresari i en cada contracte subscrit a distància entre el consumidor i l'empresari, realitzats a través de la pàgina web www.msmode.es.
  2. Abans de perfeccionar el contracte a distància, es posa a disponibilitat del consumidor el text amb les condicions generals. Si això no és possible, abans que es conclogui el contracte es posarà en coneixement del consumidor que les condicions generals estan a la seva disposició i que se li poden enviar de forma gratuïta si aquest així ho desitja.
  3. En el cas que el contracte es conclogui a distància de forma digital, és possible contràriament a l'esmentat en l'apartat anterior i abans que el contracte es conclogui a distància, enviar el text d'aquestes condicions generals de forma digital al consumidor de tal manera que el consumidor pugui guardar-les en un dispositiu d'emmagatzematge de dades durador. En el cas que això no sigui possible, abans que el contracte es conclogui a distància, es posarà en coneixement del consumidor les condicions generals que regiran la relació i que a sol·licitud del consumidor poden ser-li enviades de forma gratuïta, de forma digital o d'una altra manera.
  4. En el cas que juntament amb les condicions generals, productes o condicions de servei específics siguin també aplicables, el segon i el tercer paràgraf són contractualment aplicables i el consumidor pot, en el cas de condicions generals contradictòries, sempre apel·lar a la disposició aplicable que li sigui més beneficiós.

Article 4 - L'oferta

  1. En el cas que una oferta tingui una durada limitada o contingui un altre tipus de condicions, això serà especificat explícitament en l'oferta.
  2. L'oferta conté una explicació completa i explícita dels productes o serveis oferts. La descripció està completament detallada perquè el consumidor pugui avaluar correctament les ofertes. Si l'empresari fa ús de fotos, aquestes representes una imatge fidedigna dels productes oferts o serveis. Errors o equivocacions accidentals en l'oferta no involucraran l'empresari.
  3. Cada oferta conté informació de tal manera que el consumidor sap quins són els seus drets i obligacions, que estan units a l'acceptació de l'oferta. Això inclou especialment:
    - els costos eventuals d'entrega;
    - la manera en què el contracte es conclou i quines accions són necessàries per a això;
    - la manera en que el contrato se concluye y qué acciones son necesarias para ello;
    - l'aplicació o no del dret de desistiment;
    - mode de pagament, lliurament i execució del contracte;
    - termini d'acceptació de l'oferta, així com el termini en què l'empresari garanteixi el preu;
    - la tarifa per comunicació a distància en el cas que els costos per l'ús de les comunicacions a distància es calculin amb una altra base que no sigui la tarifa bàsica per l'ús de mitjans de comunicació;
    - de quina forma pot el consumidor consultar el contracte, així com si aquest és arxivat després de ser signat;
    - la forma en què el consumidor, abans de concloure el contracte pot, si així ho desitja, canviar o modificar les dades ja subministrades;
    - altres idiomes, en els quals es pugui tancar el contracte a part de l'espanyol;
    - els codis de conducta als quals s'ha supeditat l'empresari i la forma en què el consumidor de forma digital pot consultar; i
    - la durada mínima del contracte a distància en el cas d'una transacció a llarg termini.

Article 5 - El contracte

  1. El contracte es realitzarà, amb reserva de l'estipulat en el paràgraf 4 en el moment que el consumidor accepti l'oferta i compleixi amb les condicions corresponents.
  2. En el cas que el consumidor accepti el contracte de forma digital, l'empresari també confirmarà immediatament de forma digital l'obtenció de l'acceptació de l'oferta. Mentre que l'oferta no hagi estat confirmada per l'empresari, el consumidor pot anul·lar el contracte.
  3. En el cas que el contracte es conclogui digitalment, l'empresari prendrà les mesures corresponents per protegir la transferència digital de dades i s'encarregarà que hi hagi una xarxa segura. En el cas que el consumidor vulgui pagar de forma digital, l'empresari adoptarà les mesures de seguretat necessàries.
  4. L'empresari pot dins del marc legal informar-se si el consumidor pot fer-se càrrec del pagament, tant de tots els efectes i factors que són importants per a la conclusió del contracte a distància. En el cas que l'empresari d'acord amb aquesta investigació tingui prou fonaments per no concloure el contracte, es pot llavors legalment denegar una ordre o comanda o d'atenir-se a les condicions especials. En aquest cas, serà degudament comunicat al consumidor.
  5. L'empresari li enviarà al consumidor la següent informació juntament amb el producte o servei, de forma escrita o de tal manera que el consumidor pugui arxivar-la en un dispositiu d'emmagatzematge de dades durador:
    a. la direcció de l'empresari on el consumidor pot fer arribar les seves queixes;
    b. les condicions per les quals el consumidor pot fer ús del seu dret de desistiment, com també una menció especial respecte a l'exclusió del dret de desistiment;
    c. informació sobre garanties i serveis existents després de la compra;
    d. les dades adquirides a l'article 4 paràgraf 3 d'aquestes condicions, tret que l'empresari ja li hagi subministrat aquestes dades al consumidor per a l'efectuació del contracte;
    e. els requisits per a la cancel·lació del contracte en el cas que el contracte tingui una durada de més d'un any o una durada indefinida.
  6. En el cas d'una transacció a llarg termini, l'esmentat en el paràgraf anterior és aplicable només en el tercer lliurament.

Article 6 - Dret de desistiment

  1. El consumidor té dret a retornar la seva comanda dins d'un termini de 14 dies sense haver de justificar-se per això.
  2. El període de desistiment acaba 14 dies després que el consumidor, o un tercer indicat pel consumidor (que no sigui el transportista), hagi rebut els articles; i s'inicia el dia en què el consumidor rebi tots els articles de la seva comanda.
  3. Per exercir el seu dret de devolució, el consumidor haurà de posar-se en contacte amb MS Mode (per correu postal o electrònic) amb una declaració inequívoca sobre la seva decisió de retornar la seva comanda. El consumidor podrà utilitzar el formulario de devolución adjunt, però no estarà obligat a fer-ho. Per complir el termini de devolució, el consumidor haurà d'enviar una declaració exercint el seu dret de devolució abans que hagi acabat el termini habilitat per a això.
    La declaració de devolució s'haurà d'enviar a: MS Mode Customer Service
    Diemermere 1
    1112 AT Diemen
    Países Bajos
    Adreça de correu electrònic: servicioalcliente@msmode.es
    Telèfon: 931222668 (cost de trucada local)
  4. Conseqüències del desistiment:
    En cas de desistiment per la seva part, li reemborsarem el pagament que ha efectuat, incloses les despeses de lliurament en cas d'haver-se pagat. El client ha de retornar la comanda a tot tardar en 14 dies a comptar des de la data en què se'ns va informar de la seva decisió de fer la devolució. Una vegada rebut els articles retornats, efectuarem el reemborsament utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat per vostè en la compra inicial. Podrem retenir el reemborsament fins a haver rebut els articles, o fins que vostè hagi presentat una prova de la devolució d'aquests, segons quina condició es compleixi primer.
  5. MS Mode realitzarà el reemborsament mitjançant el mateix mètode de pagament que va utilitzar el consumidor per efectuar la transacció original, llevat que el consumidor hagi acordat explícitament el contrari. Si el consumidor exerceix el seu dret de desistiment, les despeses de devolució correran pel seu compte.
  6. El consumidor haurà de retornar els articles a MS Mode després d'haver informat de la seva decisió d'exercir el seu dret de devolució de forma immediata i abans que passin 14 dies. Si els articles es retornen abans que transcorrin 14 dies, el consumidor haurà complert el termini de devolució.
  7. El consumidor només és responsable d'una disminució del valor dels articles en cas que els hagi fet servir. D'acord amb la política de MS Mode, provar-se la roba, com faria en una botiga, no es considera ús.
  8. Com a excepció al dret de desistiment, hi ha productes que no es poden retornar per motius de salut i higiene, i tampoc s'accepten devolucions de productes els precintes dels quals s'hagin retirat després del seu lliurament; per exemple, els articles com mitges o pantis que s'hagin extret del seu paquet original.
  9. Si el consumidor envia juntament amb la seva devolució articles que no són de la marca MS Mode, MS Mode conservarà aquests articles durant un termini de 6 setmanes després de rebre'ls. El consumidor pot recollir els articles retornats incorrectament durant aquest termini. Després de l'expiració de les 6 setmanes, MS Mode té dret a regalar els articles a organitzacions benèfiques.

Article 7 - Costos en cas de desistiment

  1. Si el consumidor exerceix el seu dret de desistiment, podrà (1) retornar els productes a través d'una botiga MS Mode. En aquest cas, el consumidor no paga cap cost per la devolució. El consumidor també pot (2) utilitzar l'etiqueta de devolució enviada amb la seva comanda. En aquest cas, les despeses de devolució seran deduïdes del reemborsament per part de MS Mode al consumidor. Els costos actuals de devolució amb l'etiqueta de devolució subministrada es poden trobar a la pàgina de servei al client. El consumidor també pot optar (3) per retornar els productes d'una altra manera. També en aquest cas les despeses d'enviament de devolució aniran a càrrec del consumidor.
  2. Si el consumidor ja ha pagat el preu de compra del producte o productes i retorna la seva comanda completa, MS Mode reemborsarà immediatament i, en qualsevol cas, a tot tardar dins dels 14 dies següents a la data de recepció de la declaració de desistiment, tots els pagaments rebuts del consumidor, inclosos els costos d'enviament (amb l'excepció de les despeses addicionals resultants de l'elecció per la seva part d'una modalitat de lliurament diferent de la modalitat menys costosa de lliurament ordinari que oferim) però exclosos els costos de devolució.
  3. MS Mode utilitza el mateix mètode de pagament per al reemborsament que el consumidor va usar per fer la comanda, llevat que el consumidor accepti un altre mètode. Aquest reemborsament és gratuït.
  4. Llevat que MS Mode s'ofereixi a recollir el producte ell mateix, MS Mode esperarà amb el reemborsament fins a haver rebut el producte o fins que el consumidor demostri que ha retornat el producte, sempre s'aplicarà el termini anteriorment esmentat.

Article 8 - Excepcions al dret de desistiment

  1. L'empresari pot excloure el dret de desistiment al consumidor com està previst en els paràgrafs 2 i 3. L'exclusió del dret de desistiment és aplicable només en el cas que l'empresari ho indiqui explícitament amb la deguda antelació.
  2. L'exclusió del dret de desistiment és només possible per a productes:
    a. que s'hagin confeccionat d'acord amb les especificacions del consumidor;
    b. que per les seves característiques no es poden retornar per raons de protecció de la salut o d'higiene;
    c. que ràpidament poden deteriorar-se o caducar amb rapidesa;
    d. en els quals el preu està subjecte a fluctuacions en el mercat financer on l'empresari no té cap influència;
    e. per a diaris i revistes;
    f. per a gravacions d'àudio, vídeo i programari precintats que hagin estat des precintats pel consumidor després de la seva entrega.

Article 9 - Preu

  1. Durant el període de vigència de l'oferta no s'incrementaran els preus dels productes oferts o serveis, això es farà només en el cas de canvis en les tarifes d'IVA.
  2. A diferència del paràgraf anterior l'empresari pot, en cas de productes o serveis en el que els preus estiguin units a una fluctuació en el mercat financer i on l'empresari no tingui influència, oferir-los amb preus variables. Aquesta tendència a fluctuació i el fet que els preus eventualment esmentats són preus indicatius, seran esmentats en l'oferta.
  3. Els preus esmentats en l'oferta per als productes o serveis inclouen IVA, i són els vigents en cada moment llevat d'error tipogràfic.

Article 10 - Disponibilitat dels productes

MS Mode persegueix complir amb estàndards elevats de qualitat en les seves relacions i serveis amb els nostres clients i, per això, intenta en tot moment que els béns oferts al nostre lloc web estiguin disponibles. No obstant això, a vegades, és possible que un producte s'esgoti i aparegui com a disponible, per la qual cosa en aquests casos, el compromís de MS Mode de venda i entrega dels béns oferts en el nostre Lloc Web queda supeditat a l'estoc del producte i a la seva disponibilitat fins a fi d'existències. En aquestes situacions, els nostres clients seran informats i se'ls retornarà l'import dels productes no disponibles el més ràpid possible (en tot cas en un termini màxim de 15 dies a comptar des de la data de la confirmació de la comanda al client) pel mateix mitjà de pagament utilitzat en la compra.

Article 11 - Conformitat i Garantia

  1. L'empresari defensa que els seus productes o serveis compleixen amb el contracte, amb les especificacions en les ofertes esmentades, amb els requisits raonables de solidesa o utilitat a la data de començament del contracte i amb les condicions o disposicions estatals legalment existents.
  2. La garantia subministrada per l'empresari, fabricant o importador no interfereix en els drets i reclamacions legals a les quals el consumidor té dret basant-se en el contracte signat per aquest. Tots els nostres productes compten amb la garantia legal en els termes legalment establerts.

Article 12 - Lliurament i execució

  1. L'empresari posarà tota la seva atenció en el moment d'obtenció i execució de les comandes de productes i en l'avaluació de les preguntes referides a la subministració de serveis.
  2. Com a lloc de lliurament es considerarà la direcció que el consumidor ha subministrat a l'empresa.
  3. D'acord amb l'esmentat a l'article 4 d'aquestes condicions generals, l'empresa executarà les comandes acceptades amb la promptitud deguda dins d'un termini de 4-6 dies tret que s'hagi acordat un termini llarg de lliurament. En el cas que es produeixi un retard en el lliurament o en el cas que la comanda només pugui ser executada de forma parcial, el consumidor obtindrà una notificació al respecte màxim 30 dies després que hagi efectuat la seva comanda. El consumidor té en aquest cas dret a anul·lar el contracte de forma gratuïta i també a una indemnització.
  4. En el cas d'anul·lació conforme al paràgraf anterior, l'empresari haurà de reemborsar-li al consumidor la suma que hagi abonat al més aviat possible, dins dels 14 dies després de la cancel·lació.
  5. El risc de dany o perduda seran responsabilitat de l'empresari fins al moment de lliurament al consumidor o a la persona que ha estat indicada pel consumidor, tret que s'hagi acordat d'una altra manera.

Article 13 - Pagament

Vostè pot pagar els seus productes mitjançant targeta de crèdit i PayPal

Article 14 - Regulació de queixes i reclamacions

  1. L'empresari disposa d'un procediment en cas de queixes i reclamacions i manejarà la queixa o reclamació d'acord amb aquest procés.
  2. Queixes o reclamacions sobre l'execució del contracte han de ser presentades a l'empresari dins d'un termini raonable, de forma completa i especificada, després que el consumidor hagi trobat les fallades.
  3. Les queixes o reclamacions que li arribin a l'empresari seran tractades dins dels 14 dies comptats des de la data d'obtenció d'aquesta. Si la queixa o reclamació necessita un temps de processament més llarg, l'empresari li contestarà al client dins dels 14 dies amb una notificació d'obtenció de la queixa i una indicació de quan el consumidor pot esperar una resposta.
  4. Si la queixa o reclamació no pot ser resolta entre l'empresari i el consumidor llavors sorgeix un conflicte que serà tractat d'acord amb la regulació de conflictes.

Article 15 - Conflictes

La Llei Holandesa és aplicable en els contractes entre empresa i consumidor en les quals siguin aplicades les condicions generals.

Les Parts acorden dirimir qualsevol discrepància o conflicte de forma extrajudicial i només en el cas que no fos possible les parts se sotmetran als Jutjats i Tribunals que per llei corresponguin. En cas que el client tingui la consideració de consumidor, per conèixer qualsevol discrepància seran competents els Jutjats i Tribunals del seu domicili.

A més, et recordem que com a consumit pots accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea seguint aquest enllaç: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show